Friday 30 October 2015

Een poster babykamer voor Yolante

De digitale kranten staan er vol mee. De eerste zoon van wesley en yolante is er. Leuk! bijzondere naam maar ik had niets anders verwacht. Een knappe kleine jongen geboren in Istanbul, klaar voor de wereld. Instagrams #baby #celebaby ontploft ook. Zowat ieder topmodel is in blijde verwachting. Chrissyteigen bijvoorbeeld, John legends zijn vrouw. Leuke dame, wat zou zij op haar kraamlijst hebben staan? Een poster babykamer misschien? Wie weet.



Een kraamcadeau voor ouders die alles al hebben is misschien best lastig. In Amerika ga je online of naar je lievelingsstore (enorm grote -veel te groot voor je zwangere heupen- winkel) waar je alles scant wat je zou willen krijgen. Een kraamcadeau kies je uit dat lijstje. Supersimpel en je kan niet fout gaan. Een concept wat zijn weg gelukkig ook de oceaan over heeft gevonden richting ons kikkerlandje en buren. Een Vlaams vriendinnetje had een paar maanden geleden al zo’n register of kraamlijst, echt perfect. Zo doen die modellen dat dus, waarom wij gewoon dames ook niet. Maar zon poster babykamer is leuk voor de langbenige en ook voor ons. Elk lief kinderkamertje wordt er zeker wat knusser van. Of vrolijker. Net wat dat warme vertrekje nog nodig heeft. Soms is dat een leuke quote en een Andere keer maakt het niet uit wat er staat als het maar in die perfecte mint-tint is ;)

Een paar weken geleden werd ik onverwacht gevraagd op een klein dropje van 2 maanden te passen. Een avondje melk en Zwitsal? Kleine voetjes en tevreden lachjes? Yes! Zwelgen in nostalgie van de kraamtijd van m’n nu 3 jaar oude peuter. Mag het Na nog maar 3 jaar al doorgaan voor nostalgie? Ach het maakt me niet uit, ik deed het toch :) de verwondering over hoe zon klein frommeltje z’n weg in de wereld vind fascineert me. Gevoelig en kwetsbaar maar toch al in staat z’n gemoedstoestand te tonen, voor veel volwassenen soms nog een opgave. Gelukkig kon ik zijn verbale en non-verbale communicatie feilloos lezen. M’n moederlijke instinct vierde zege en ik was best een beetje trots.yes Ik had het nog :)

Na het avondje oppassen hadden we die dag erna kraamborrel van datzelfde manneke. Een blik in de luiertas vertelde me dat z’n mama (en papa) prima smaak hadden qua kleertjes en alle vormen van textiel, aahhh je kan nooit genoeg lakentjes en dekens hebben. Mooie grove stiksels en steken in elke Tint grijs die er is. Ook deze ouders waren stiekem een beetje angstig voor niet-mooie lakentjes dus zij vroegen als kraamcadeau een envelopje of een cadeaucard van je bekende babywinkels. Prima dat is wat ze krijgen, en een flesje wijn want ook pa en ma verdienen Een verzetje. Ik had ze graag een poster kinderkamer gegeven, van pastylabel. Die lieve jongen had vast een gave raket poster willen hebben. Het besef dat ie dat inderdaad altijd al wilde komt pas over een jaar of wat maar hé ik ken m’n trends :)

No comments:

Post a Comment